reklama

Žijeme slepo

Život na prvý pohľad veľmi komplikovaný súlad okolností ktorý večšinu ľudí ničí a skúša...no naprik tomu stále obdivovaný. A pritom je život len jedna jednoduchá rovnica. Čo chceme to máme! Áno je to možné! Samozrejme , pokiaľ chcete aby to bolo možné... či už veríte že to je možné alebo že to naopak možné nieje vždy máte pravdu. Svoju pravdu ktorou si vytvárate vlstný život. To čo sa nám deje je výsledkom našeho myslenia Vezmime život do vlastných rúk a naučme sa ho ovládať...Pre začiatok len obšírne...Hurá za životom vo vlastných rukách!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Svetom blúdime so zatvorenými očami, nechápavo sa pýtame, prečo nám to svet robí . Bojíme sa otvoriť si vlastné oči, ústa máme plné výčitiek proti slepote iných. Nenávisť a závisť s nás robí chodiace zaslepené beštie, ktoré sa len predierajú svetom, nevidia, nechápu, nežijú. Vinu z prehry hľadáme všade, pozrieť sa do zrkadla nás však nikdy nenapadlo. Utrápený predierajúc sa v slepote svetom sa ľutujeme a fňukáme za všetkým čo sme mohli mať. Však to čo máme my a mnohý nám môžu len závidieť si nevšímame. A na koniec s úžasom hľadíme a obviňujeme iných že on nás odchádza aj to málo čo sme si nevážili. Smieme mať bez vďaky ? A tak si žijeme slepo ďalej. Dôverujeme blbcom, pretože tí sú stále na našej strane . Neustála bránime vlastné ego, seba a za svoju obhajobu sme ochotný draho platiť. A v tom si uvedomíme že človek ktorý nám na oko pomáhal, nakoniec všetko zneužil a otočil voči nám , a človek pred ktorým nás vystríhal, vždy stál pri nás...ľudská hlúposť nemá hraníc...a ja si môžem nadávať že som zas raz dala šancu nesprávnej osobe...a musím si pripustiť obrovskú chybu. Vtedy sa človeku otvorí mnoho dverí. S ľútosťou sa však nesmieme obracať späť. Našou úlohou je žiť s otvorením očami v prítomnom okamihu a otvárať oči iným. Nútiť však nikoho nesmieme. Každý má právo vybrať si...raz nato i tak príde každý

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ospravedlňujem sa za všetko zlé, a vďaka ľuďom, ktorý mi otvorili oči, moje činy už nenapravím ...no môžem vytvárať nové činy ktoré ľutovať nebudem. Môžem si v živote vybrať tak ako vy ...všetci máme právo voľby, tak to právo nezahadzujme ale využime ho vo svoj prospech. Plakať že sa niečo nedá je stratou času, skúsme si sadnúť a zamyslieť sa ako by to šlo. Známy výrok hovorí : Nikdy nehovor že sa niečo nedá, lebo vždy sa nájde iniciatívny blbec ktorý nevie že sa to nedá a urobí to. Možno budeme v zárodku pokladaný za blcov ale v konečnom dôsledku dokážeme mnohé. A na sklonku budeme obdivovaný, je to len v nás. Je to v nás v našej snahe, cieľavedomosti a vidinách nášho života. Svoj život je v našich rukách v nikoho iných, a preto je len na nás ako sa k nemu postavíme. Ja som sa rozhodla brať ho ako výzvu a odmietam čokoľvek zlé. Vo všetkom hľadám len to najlepšie. Prostredníctvom môjho blogu by som vás chcela oboznámiť s láskou k životu. Naučiť Vás ako žiť svoj sen . Žiť svoj sen bez obmedzení iných , všetky obmedzenia si do života priťahujeme samy, tak isto ako všetky naše sny. Chcela by som poukázať nato aké je jednoduché v živote dosiahnuť svoj cieľ, najťažšou úlohou je ale zvoliť si správny cieľ za ktorý sa oplatí bojovať, či obetovať tak vzácny čas a energiu. Veľmi sa teším a vrele verím že Vám moje príspevky budú nápomocné...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre začiatok Vám priblížim jeden jednoduchý príklad myslenia:

V živote neexistuje nič, čo by som mala radšej ako život sám, a nič čo by som mala menej rada ako život. Život je ten najväčší dar ktorý nám bol zverený do našich rúk. Našou úlohou je milovať ho, nie porozumieť mu. Nikdy nemôžeme rozumieť ak nemilujeme. Zobudiť sa ráno s dokonale harmonickým pocitom, láskou, chápaním , výzvou, radosťou a pustiť sa do nového dňa s vďakou za všetko to čo máme . Život máme milovať preto je k nám fér, vždy nám prinesie to čo od neho očakávame. Ako keď si objednáme bielu kávu dostaneme ju, zaplatíme ju a máme to čo sme chceli, stačilo len vedieť že chceme tú bielu kávu. Základnou chybou ľudí je že presne dopodrobna opíšu to čo nechcú čo sa vlastne často krát rovná tomu čo majú a nevedia sa toho zbaviť. Prečo sa ľudia neusmejete a rovno nepoviete čo v živote chcete ? Čo si vážite a radi by ste to mali aj naďalej ? Potom by ste zistili aké je jednoduché mať to čo mať chcete. Ľudia sa ma často krát pýtajú ako môžem prehlasovať že mi nič nechýba a že mám všetko , keď zďaleka všetko nemám. Môžem len konštatovať že ľudia boli zase chamtivý, pokiaľ som ja spokojná s bielou kávou bez cukru a poviem že mám všetko a ľudia naďalej tvrdia že nemám pravdu ,lebo v nej nemám cukor všetci máme svoju pravdu, a práve preto mám to čo chcem. A to preto že viem čo chcem , mám to , dokázala som si to zabezpečiť a byť s tým úplne spokojná. Pretože mojím zámerom nebolo kúpiť si bielu kávu s cukrom , ale bez neho. Preto keď som tú kávu dostala dostala som všetko po čom som túžila. Len ľudia miesto toho aby vedeli čo chcú oni radšej spochybňujú či mám naozaj to čo som chcela ja .Nemusíme všetko presne vedieť do podrobna, stačí ak vieme čo naozaj chceme, sme šťastný a konáme tak aby sme šťastný aj boli. Ak si ideme kúpiť bielu kávu do cukrárne so zámerom kúpiť len tú kávu a robíme sa tým šťastný je to skvelé, nepotrebujeme vedieť či si k nej dáme aj koláč. Pokiaľ uvidíme koláč ktorý nás urobí šťastným môžeme sa v okamihu rozhodnúť a kúpiť si ho. Zhmotníme si ho. Nezáleží na tom aký dlhý čas prejde od toho čo sa rozhodneme že niečo naozaj chceme. Záleží len na tom ako rýchlo sme mi ochotný urobiť niečo preto aby sme to mali. Tiež môžeme hodinu stáť a rozmýšľať či si ten koláč dáme, alebo si ho rovno objednať. Nesmieme hľadať výhovorky, tým brzdíme jedine seba. Nikto nás nedokáže zabrzdiť, pretože aj keď sa nám niekto postaví do cesty a niečo tak veľmi chceme nepozeráme sa na prekážku ale na cieľ a vždy nájdeme riešenie. Nič nie je nemožné! Záleží len od nášho postoja ku veci. Chcete nové auto ? Zarobte si naň a kúpte si ho. Vaša otázka: Ako však? pracujem a ledva platím účty. Samozrejme !Nikdy totižto neprehlásite to načo nemyslíte. Nemôžete povedať citrón a myslieť pritom na jablko, pretože by ste povedali jablko, ak si myslíte že to dokážete , tak sa mýlite a klamete sám seba. Takže ak poviete že ledva platíte účty a na auto určite nemáte peniaze napriek tomu že pracujete, musíte si to aj myslieť. Tým šírite okolo seba pocit že nové auto nikdy mať nebudete a nikto od vás ani nebude očakávať že na novom aute dorazíte budete stagnovať. Budete mať to čo chcete. Aj keď to nebudete chápať, pretože si myslíte že viete čo chcete a nemáte to. Ak si raz určíte cieľ , musíte ten cieľ milovať, vidieť ho , tešiť sa s neho , pripraviť sa naň. Ak si chcete kúpiť kávu tiež sa najprv oblečiete vezmete peňaženku a zabehnete do mesta. Príprava, e jedno čo ňou bude, stačí myšlienka, gesto a okamžite pobežíte za tým čo chcete. Totiž ak poviete že chcete kávu ale nechce sa vám ju ísť urobiť , v skutočnosti ju nechcete, keby ste ju naozaj tak veľmi chceli už pri tej myšlienke sa stávate a idete za svojou kávou. Je to jednoduché, ako keď kráčate po ulici a ani si neuvedomujete že svojmu telu dávate stále príkaz striedať nohy aby ste sa posunuli vpred . A pritom vás ani nenapadlo pochybovať že by ste ten krok vpred neurobili. Poďakujte preto za svoje nohy, zato že chodíte, za dokonalé ľudské telo. Milujte to čo máte. Pretože iba vtedy keď naozaj úprimne milujete to čo máte , máte právo na niečo nové. Kúpili by ste svoju dieťaťu novú hračku ak si necení tú starú ? Zaslúžilo by si niečo nové ak si neváži to čo má ? Aký by to malo význam ? Vyhodiť peniaze za niečo čo aj tak nebude milované ? Pokiaľ sa naučíte milovať všetko, nikdy vám nič nebude chýbať. Vytvoríte tým právo mať všetko čo chcete. Budete to milovať, a tak ako vy chcete byť milovaný , tak aj všetko chce byť milované vami. Budete to do svojho živote priťahovať svojou láskou. Zamilujte sa do seba a bude vás milovať každý. Milujete dýchanie, drží vás pri živote, usmievajte sa pri každom nádychu. Úsmev má obrovskú moc dokáže liečiť a vždy je pritom na úsmev dôvod! Aké jednoduché , buďme teda všetci usmiaty, úprimne usmiaty, buďme šťastný , zdravý , milujme život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem

Zuzana Šišková

Zuzana Šišková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presne tým čím byť mám. Človek ako každý iný ktorý miluje život a rozhodol sa vziať ho do vlastných rúk. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu